חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מהי דיסלקציה פונולוגית ואיך היא משפיעה על החיים?

      דיסלקציה פונולוגית לא חייבת להיות גורל נוראי, כעת בעזרתו של מכון זרחין, תוכלו לסייע לילדכם לקבל את האבחון והטיפול המקצועי והיעיל ביותר בתחום אשר יסייע לו להתמודד עם לקות וקשיי הלמידה שלו בהצלחה.

      דיסלקציה פונולוגית הינה אחת מלקויות הלמידה אשר יכולות להקשות על היכולת לקרוא באמצעות המרת אות לצליל. לקות למידה זו מתאפיינת בקושי ברכישת שפה ואוצר מילים וקושי ניכר בדיבור ובהתנסחות. ניתן לזהות את הסימנים הללו ללקות למידה זו בגיל מוקדם יחסית. אך לעיתים הדבר עשוי להתפספס והלקות תוכל לפגוע גם באנשים מבוגרים.

      בגילאים המאוחרים יותר יהיה ניתן לראות כי אדם אשר סובל מדיסלקציה פונולוגית יתקשה באיות או בפענוח קול אנושי ומשמעות המילים והשיחה אשר מתרחשת סביבו. דבר זה למעשה אומר כי במידה ואדם יימצא בסביבה רועשת הוא יתקשה להתרכז בשיחה ובהבנת הסיטואציה החברתית בה נמצא.

      אין ספק כי לקות למידה זו עשויה לפגוע בצורה משמעותית ביכולות הלימודיות והחברתיות של אדם, בין אם בגיל צעיר או מבוגר יותר. אך חשוב לזכור כי תופעה זו אינה חייבת להיות חלק בלתי נפרד מחייכם או חיי הילדים שלכם. כיום קיימים טיפולים ייחודיים אשר יכולים לסייע בהעלמת הקשיים הללו ושיפור יכולות השיחה והתקשורת.

      ייחודיות הטיפול במכון זרחין

      חשוב לזכור כי דיסלקציה פונולוגית הינה בעלת פתרון יעיל שאתם יכולים להעניק לילדכם. הגישה השלטת במכון זרחין מראה כי הדרך הנכונה תהיה לפנות לילדים על ידי הפעלת חושים נוספים, זאת על מנת לעקוף את המכשול הקוגניטיבי. דרך זו למעשה מעניקה לילדים לבטא את החוזקות שלהם ולהשתמש בהן על מנת להצליח לרכוש את מיומנויות הלמידה הנחוצות להם. טיפול ייחודי זה יאפשר לילדים ללמוד איך להבין את המילים בנפרד וביחד וכך לעקוב אחר שיחה ולהצליח להשתלב בה ובחברה. בכדי לסייע לילדכם להתגבר על הלקות שלו, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל פרטים נוספים.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים