חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      שגיאות כתיב אצל מבוגרים

      טיפול בשגיאות כתיב למבוגרים

      מעולם, באף נקודה בהיסטוריה, לא היינו חשופים לכמות גדולה כל כך של טקסט כמו בעידן בו אנו חיים היום. המילה הכתובה מלווה אותנו בכל נקודה בה אנו נפגשים ביום-יום שלנו- היא מברכת אותנו לשלום בשלטי החוצות ושילוט התנועה, היא מציעה לנו שלל שירותים ומוצרים בתכנים השיווקיים בעיתונים וברשת ומשמשת אותנו לתקשורת השוטפת שלנו ברשתות החברתיות או בווטסאפ המשפחתי. לכן, גם מיומנויות הכתיבה שלנו חשופות כל הזמן לעיניים רבות. במציאות כמו זו, שגיאות כתיב אצל מבוגרים עשויות להוות מקור בושה לא קל ובעייתי מאוד. למרבה המזל, יש לא מעט דרכים לצלוח את האתגר הזה.

      טיפול בשגיאות כתיב אצל מבוגרים

      שגיאות כתיב אצל מבוגרים נגועות בדעות קדומות

      כולנו יודעים שרושם ראשוני יכול להשפיע במידה רבה על האופן שבו אנו תופסים אחרים ולעתים קרובות, אנו עלולים לשפוט בחומרה אנשים על פי מאפיינים שרירותיים. במובן הזה, אין ספק כי שגיאות כתיב אצל מבוגרים עלולות לפגוע בתדמיתנו, עוד לפני שכלל פגשו אותנו. מחקר שנערך בקרב מרכזי כוח אדם מובילים בעולם מצא כי מעל למחצית ממנהלי משאבי האנוש ידחו מועמדים שיופיעו שגיאות כתיב בקורות החיים שלהם וגם לקוחות ושותפים פוטנציאליים עלולים לקחת אותנו פחות ברצינות. למרבה הצער, על אף המודעות ההולכת וגוברת כיום ללקויות למידה ואופיין, רובנו עוד מייחסים שגיאות כתיב לאינטליגנציה. בימינו כיום ישנם פתרונות שלא היו בעבר- אנשים רבים ואפילו כותבים מקצועיים  יכולים להסוות בקלות את שגיאות הכתיב שלהם. כיום, כל מחשב ואפילו הטלפונים החכמים שלנו, מתקנים את שגיאות הכתיב שלנו בזמן שאנו מקלידים. עבור רבים מאיתנו, מדובר בבשורה שמשנה את כל התמונה. עם זאת, אם תמיד רצית להתמודד עם הקושי ולשפר את מיומנויות הכתיבה שלך, יש לך הזדמנות חשובה לקבל את העזרה הנדרשת.

      זה הזמן להסתייע בגורם מקצועי

      "מכון זרחין" מוביל שיטה ייחודית לשיפור מיומנויות הכתיבה ולניהול יעיל של לקויות למידה. מיכאל זרחין, ראש המכון ומפתח השיטה, מביא עמו שנים של ניסיון ואת התובנות שרכש מהתמודדותו האישית עם קשיי למידה. בגישת טיפול דינאמית ומותאמת אישית למניעת שגיאות כתיב בקרב מבוגרים, נסייע לך לגלות שלעולם לא מאוחר מדי להתמודד עם האתגרים שלך.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים