חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      טיפול בשגיאות כתיב

      איך מטפלים בשגיאות כתיב?

      שגיאות כתיב חוזרות ונשנות עשויות להוות מקור לתסכול רב עבור ילד הלומד לקרוא ולכתוב, אך במידה והקשיים נמשכים מעבר לשנות הלימודים הראשונות, ייתכן שמדובר בלקות למידה הדורשת התערבות ייעודית. אחד מכל עשרה אנשים יתמודד עם לקות למידה בחומרה כזו או אחרת והדבר עשוי להשפיע על האדם בכל היבטי חייו. על אף שקיימת שורה ארוכה של אישים מבריקים ופורצי דרך שחיו עם לקויות למידה, רבים עוד תופסים שגיאות כתיב כביטוי של עילגות או אינטליגנציה נמוכה. בעזרת אימוץ פרקטיקות טיפול בשגיאות כתיב, יהיה באפשרותך לפתוח דף חדש בחייך.

      טיפול בשגיאות כתיב בשיטה ייחודית

      טיפול בשגיאות כתיב עוזר גם לביטחון העצמי

      כאשר יכולת האיות של הילד נמוכה משל בני גילו, הדבר עשוי לפגום בביטחון העצמי ולנטוע תחושת חוסר מסוגלות עמוקה. לעתים קרובות, נהיה עדים לירידה בציונים, גם בתחומים בהם הילד נחל קודם לכן הצלחה- זה עשוי להיות סימן לכך שילדנו מתחיל להרים ידיים ומאמין כי אין עוד טעם להשקיע, מכיוון שממילא אין לו יכולת להצליח. ילדים רבים נמנעים מהשתתפות בכיתה ובעיקר מכתיבה על הלוח, מחשש כי שגיאות הכתיב ייחשפו. מכיוון שכישורי אוריינות הכרחיים בכל תכנית לימודים, ילדים אלו שמתחילים לקבל ציונים נמוכים, עלולים לפתח גישה שלילית לבית הספר וללמידה והם נמצאים בסיכון לסבול מהערכה עצמית נמוכה. אם נסייע לילד להתגבר על הבעיה כבר בשלב זה, נוכל לעצור את ההתדרדרות המיותרת הזו. החלק הטראגי ביותר במסכת הייסורים שעוברים ילדים רבים שמתקשים באיות הוא שכתיב נכון הוא רכיב שטחי וזניח למדי כשזה מגיע למיומנויות למידה, ואינו מעיד הרבה על יכולות הילד. ייתכן מאוד שילדכם פיקח מאוד ומסוגל לבצע משימות לימודיות מורכבות, גם אם הכתב שלו בלתי קריא או אם קיימות אצלו שגיאות כתיב. אם נתחיל טיפול בשגיאות כתיב ונתייחס אליו כעוד משימה שעלינו לצלוח ללא המטען הרגשי המתווה אליה, אין שום סיבה שלא נוכל להצליח.

      גישה טיפולית פורצת דרך

      במשך שנים, מלווה מכון זרחין ילדים רבים ופותח עבורם דלת מתחושת כישלון וחריגות אל עולם של הצלחות, השתלבות והעצמה. על ידי התמקדות בתהליכי העיבוד הקוגניטיביים ותרגול ייעודי המותאם לצרכים ולאופי של ילדך, נשים יחד סוף לבעיות הלמידה ונאפשר לו למצות את כל יכולותיו.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים