חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אבחון דיסגרפיה – למה זה חשוב?

      מכון זרחין מציע אבחונים שונים לרבות אבחון דיסגרפיה. אבחון זה נועד לגלות ולהבין את הקשיים של הילד או המבוגר בכל הנוגע ליכולות הגרפיות שלו באופן כללי ובכישורי הכתיבה שלו באופן ספציפי יותר. למרות שהילד יידרש במהלך חייו גם לאמצעי הבעה אחרים, הכתיבה תהיה תמיד חלק בלתי נפרד מחייו ועל כן חשוב לאבחן את הבעיה ולמצוא בעבורה את הפתרון היעיל ביותר.

      דיסגרפיה היא למעשה לקות למידה אשר באה לידי ביטוי בכתיבה לקויה, בין אם מדובר על שגיאות כתיב, אותיות לא ברורות, כתב יד לא ברור, כתיבה איטית ועוד. אבחון דיסגרפיה במקרה זה הוא למעשה המבדק אשר יסייע לנו לוודא כי אכן מדובר בלקות למידה אשר מעמיסה קשיים על הכותב ומעייפת אותו. חשוב לציין כי אבחון דיסגרפיה הינו בעל משמעות עמוקה הן לילד והן להמשך ההתמודדות שלו עם לקות הלמידה במהלך חייו.

      • האבחון מעניק הסבר מדעי ברור לעובדה כי יכולות הכתיבה הינן חלשות יחסית.
      • מדובר על מגבלה ממשית אשר לא משליכה על יכולותיו האינטלקטואליות וחשוב להיות מודע אליה.
      • אנשים בעלי דיסגרפיה יכולים לקבל הקלות והתאמות במבחנים, כך שבמידה ואתם סובלים מלקות למידה זו, חשוב שתהיו מודעים לזכויות שלכם.
      • חשוב להבין כי קיימים טיפולים ושיטות עבודה אשר יכולים להקל על הדיסגרפיה וכמעט להעלים לחלוטין את הקשיים איתם אנשים רבים מתמודדים עקב ליקוי למידה זה.

      טיפול בדיסגרפיה

      ילדים, נוער ואפילו מבוגרים רבים בעלי דיסגרפיה שמעולם לא אובחנו וטופלו, עשויים לגלות כי הקושי שלהם לא פוחת לאורך השנים, אלא רק יוצר יותר ויותר תסכול. על מנת למנוע את הרגשות השליליים הללו ולמצוא פתרון חד משמעי לבעיה זו, מכון זרחין מציג בפניכם את שיטת הטיפול המיוחדת שלו. שיטה זו תאפשר לתלמידים לגלות בעצמם את היכולות הפנימיות שלכם ולהשתמש באלו על מנת להגיע לפתרון מוחלט וסופי של הבעיה. על מנת לקבוע מועד לאבחון לילדכם ולשמוע עוד על שיטת הטיפול של המכון, צרו קשר עוד היום.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים