חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אבחון דיסלקציה אצל ילדים ומבוגרים

      דיסלקציה הינה לקות למידה הבאה לידי ביטוי בקושי בקריאה ובכתיבה. כמו כן, חשוב להדגיש כי גם ילדים וגם מבוגרים עלולים להתמודד עם לקות זו. כך או כך, כדי לתת את המענה המדויק והמקיף ביותר לכל האוכלוסיות בחברה, יש לפנות אל מכון זרחין, בבעלותו של מיכאל זרחין – מומחה בעל מוניטין בינלאומי בתחום האבחון והטיפול בדיסלקציה. כמו כן, צוות המכון יקבל בברכה כל מטופל, יאבחן את מצבו – ויבנה עבורו תכנית מדויקת התואמת את צרכיו כמו גם את מרכיבי אישיותו ונטיותיו.

      דיסלקציה אצל ילדים ומבוגרים

      כל אחד ואחת מאתנו נכנסים באותו הגיל למערכת החינוך. עם זאת, לא כולנו מחזיקים באותן היכולות והכישורים. במילים אחרות, חלקנו בעלי חשיבה ריאלית כאשר אחרים הינם בעלי ראייה הומנית. לצד נטיות אלו, ישנם ילדים רבים אחרים אשר חווים קשיים בלמידה שלהם – כאשר דיסלקציה הינה אחת הלקויות המוכרות ביותר.

      כאשר אנו מדברים על לקות למידה זו, הכוונה היא לקשיים בעת קריאה וכתיבה. בניגוד לעבר, כיום אתגרים אלו אינם מקור לבושה. עם זאת, ישנם מבוגרים רבים בימינו אשר חוו סטיגמה זו מקרוב – אך טרם אובחנו כדיסלקטיים. וזאת, לאור העובדה ששיטות האבחון השונות נוצרו והתחדדו לאורך העשורים האחרונים.

      כך או כך, כדי לאפשר למגוון האנשים בחברה, מרקע וטווח גילאים שונה, את הכלים להתמודד עם היום-יום המורכב שלהם – מומלץ ביותר לשלוח אותם לאבחון; מבדק אותו יערכו מומחים בתחום זה. בין אם מדובר בבדיקה דידקטית של כישורי הלמידה, בדיקת קשב או שמא מדובר באבחון מסוג אחר – בזכות התוצאה ניתן יהיה להתאים את אסטרטגיית הפעולה באופן המקצועי ביותר.

      להיבט קדימה בגאווה

      בין אם מדובר בילדים, בני נוער או מבוגרים, כדי לאפשר להם לבטא את עצמם כראוי – מומלץ להפנות אותם אל מכון זרחין. צוות המכון מסייע למגוון אוכלוסיות בחברה, מציע פתרונות רחבי היקף כמו גם תומך ומעודד אותם להתגבר על המכשולים – ולהביט קדימה בגאווה.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים