חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אבחון דיסלקציה לילדים – רק במכון אבחון מקצועי

      מכון זרחין מעמיד לרשותכם את שירותיו ומציע אבחון דיסלקציה לילדים ברמה המקצועית והמדויקת ביותר. בשעה שישנם ילדים רבים אשר מתקשים לכתוב ולקרוא יותר מאחרים, אנו עשויים לגלות כי הם סובלים מלקות למידה בשם דיסלקציה. על מנת לקבוע זאת בוודאות, יהיה עלינו לפנות אל מכון אבחון מקצועי אשר יוכל לבצע את האבחנה בצורה מדויקת ולהציע עבורנו את דרכי הטיפול היעילות ביותר שניתן למצוא כדי להקל על הקושי של הילד.

      אבחון דיסלקציה לילדים הינו חיוני על מנת לזהות בצורה נכונה את הקשיים של הילד ועל ידי כך להבין אותם בצורה טובה יותר. דבר זה למעשה יסייע במציאת הפתרון ודרך ההתמודדות המתאימה ביותר בעבור הילד, כך שיוכל להתמודד עם הקשיים שלו בצורה נכונה שתוביל להישגים לימודיים ופיתוח יכולות חשיבה יעילות.

      חשוב לזכור כי אבחנה שגויה או לא מדויקת עלולה להוביל לטיפול לא מתאים בעבור הילד. דבר זה עשוי להביא להתדרדרות במצבו ותסכול רב בשעה שהשיטה לא תהיה יעילה. בכדי להימנע מן המצבים המתסכלים הללו, יהיה עליכם לפנות אל מכון אבחון בעל ניסיון רב בתחום, שיכול להעיד על איכות עבודתו בעזרתם של מטופלים רבים שעברו במערכת והוכיחו כי הטיפול אכן עובד.

      בניית תכנית טיפולית מתאימה

      אבחון דיסלקציה לילדים אינו עומד בפני עצמו. האבחון הוא למעשה השלב הראשון בהתמודדות עם לקות למידה זו. לאחר קבלת תוצאות האבחון יהיה ניתן להתחיל ולבנות את התכנית הטיפולית אשר מותאמת באופן פרטני לצרכים וליכולות של הילד. בעצם התאמת התכנית לצרכים של הילד, אנו מעניקים לו את הבמה להביע את אשר הוא מרגיש וליצור קשר אישי עם המטפל. הקשר האישי והאינטימי הזה הינו הכרחי להצלחתו של הטיפול, כיוון שהוא מאפשר קשר חזק בין המטפל למטופל ויוצר ביניהם מערכת יחסים הדדית בה הילד יוכל להרגיש בנוח גם בשעה שהוא מתקשה עם מטלות של קריאה וכתיבה.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים