חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אבחון דיסקלקוליה – מונע קשיים עתידיים

      דיסקלקוליה הינה לקות למידה אשר מתבטאת כקושי בתחום החשבון והמתמטיקה. פעמים רבות, אבחון דיסקלקוליה יכול להיות מעט מאתגר כיוון שישנו צורך מהותי בהפרדה בין לקות הלמידה למצבים בהם הקושי נובע מהוראה לקויה, בעיות התנהגות וקשיים שעשויים לנבוע מחרדה מפני המקצוע וכיו"ב. מכון זרחין פותח את שעריו בפניכם ומציע אבחון מקצועי ודרך טיפול ייחודית לכם או לילדכם. במהלך שנות הפעילות שלנו עברו בשערי מכון זרחין למעלה מ – 1000 מטופלים בגילאים שונים, עם מגוון לקויות וקשיי למידה. בתוך מספר טיפולים הם החלו לחוש בשינוי והתקדמות, ועם סיום הטיפול יצאו לדרך חדשה, משוחררים מהקשיים עמם הגיעו.

      הילד שלכם מתקשה עם מספרים? תפיסה כמותית מעולם לא הייתה הכוס תה שלכם וכעת זה מתחיל להשפיע גם על הלימודים? ייתכן והגיע הזמן לשקול אבחון דיסקלקוליה על מנת להבין מה מקורו של הקושי שלכם או של ילדכם.

      חשוב להבין כי אדם אשר סובל מלקות למידה כלשהי ולא מאובחן עשוי לסבול בעתיד מהשלכות הקשיים הללו על כל תחומי החיים. דיסקלקוליה עתידה להוביל למצבים בהם אדם מתקשה לבצע הערכת מרחקים או אפילו הערכת זמנים ויכולת לשער את משך הזמן הניתן למשימות שיהיה עליו לבצע. קשיי התמודדות יום יומיים אלו עלולים לגרום להתפתחות של רגשות שליליים עקב מחסור בהישגים ודימוי עצמי נמוך.

      על מנת למנוע את הקשיים המתישים והמתסכלים הללו, מומלץ לבצע אבחון במכון מקצועי ולגלות מאי אלו לקויות למידה ילדכם עלול לסבול. כך תוכלו להבין מניין הם נובעים ואילו אפשרויות עומדות בפניכם ויכולות לשמש כדרך התמודדות נכונה עם הקשיים הללו.

      אל דאגה, יש פתרון!

      הניסיון הרב של מכון זרחין מוכיח כי למרות העובדה כי אבחון דיסקלקוליה עלול לחזור עם תשובה חיובית, הרי שיש תקווה וניתן לטפל גם בלקות למידה זו. הטיפול יהיה מותאם באופן אישי לצרכים ויכולות של הילד ועל כן גם ישלב הומור ושיח אישי בטיפול עצמו. צרו קשר עוד היום על מנת לשמוע פרטים נוספים.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים