חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אבחון וטיפול בלקות למידה

      אבחון לקות למידה יסייע לכם להבין את הקשיים עימם אתם מתמודדים – וכיצד לטפל בהם. עם כניסתם למערכת החינוך, ילדים רבים מתמודדים עם קשיים מגוונים – חברתיים ואקדמיים כאחד. כאשר אנו מדברים, למשל, על אתגרים בלימודים הכוונה היא בין היתר אל לקויות למידה. החל מקושי בכתיבה, קריאה, דיבור וכן הלאה – כדי שתוכלו לקבל את המענה המדויק ביותר, יש לפנות אל מכון זרחין. צוות המכון מסייע בהצלחה למגוון לקוחות – ילדים ומבוגרים כאחד. וזאת, תוך שיטה הוליסטית ייחודית.

      אבחון וטיפול בלקות למידה – פתרון הוליסטי מדויק

      מערכת החינוך אמורה להעניק לתלמידיה את המידע הדרוש לבניית עתידם; יצירת עתיד יציב ומבטיח המבוסס על כלים משמעותיים. כמו כן, צוות ההוראה וההדרכה אמור לפתח חשיבה יצירתית כמו גם עידוד פעולה מחוץ לקופסא. עם זאת, לעיתים קרובות חלק מתלמידים אלו מרגישים נבוכים נוכח הקשיים שלהם. בין אם מדובר בדיסגרפיה, דיסלקציה, דיסקלקוליה או שמא מדובר באתגרים אחרים – יש לפנות אל הפתרון הבא: אבחון לקות למידה.

      מלאכת האבחון היא מומלצת ואף הכרחית. ראשית כל, היא מעניקה שם לקושי עמו התלמיד מתמודד. כך, הוא יודע מול מה הוא ניצב. כמו כן, בהתאם לחומרת הליקוי ממנו סובל המטופל, ניתן להתאים את הטיפול הרלוונטי. במילים אחרות, האנשים הסובלים מלקויות למידה אינם דומים ב-100% האחוזים אחד לשני. וזאת, לאור העובדה שהם מחזיקים במכלול תכונות ונטיות.

      לאור כל זאת, על הגורמים המקצועיים להתאים עבורם את מסלול הטיפול המתאים; הנתיב הנכון עבורם לעבר ההצלחה. אכן, ישנו מודל כללי באמצעותו ניתן לבצע אבחון כמו גם תרגול רלוונטי. החל ממחקר הפרטים, משמעותם וכן הלאה – ישנן דרכים שונות לפענח את הבעיה ולפשט אותה. עם זאת, כדי לסייע לאדם עצמו לראות היטב את מה שניצב מול עיניו – נדרשת מומחיות.

      להתמודד עם האתגר

      תקופת הלימודים בבית הספר היסודי והתיכון היא קשה גם כך. כאשר אחד התלמידים מתמודד עם לקות למידה – מדובר בהיבט נוסף המבדל אותו מחבריו. עם זאת, כדי להתמודד עם האתגר בהצלחה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מכון זרחין.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים