חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      אבחון לקויות למידה לסטודנטים – לא מוותרים על התואר

      אבחון לקויות למידה לסטודנטים ניתן לבצע במכון זרחין. כאן תוכלו למצוא את התשובות אותן אתם מחפשים ולגלות את האמת בנוגע לליקויי הלמידה מהן אתם עשויים לסבול. אך אל דאגה. גם במידה ומתגלה לקות למידה כלשהי, תוכלו למצוא במכון שלנו את אחת השיטות היעילות ביותר להתמודדות עם לקויות הלמידה השונות.

      לקויות למידה בתקופת הלימודים האקדמאית עשויים להקשות על ההתמודדות עם החומר הלימודי. כך שסטודנטים רבים עלולים לחוות קשיים רבים אשר עתידים להוביל לתסכול רב וחוסר יכולת לעמוד בדרישות התואר. לעיתים בעיות אשר הוזנחו במהלך 12 שנות הלימוד בבית הספר עשויות לצוץ בשעה שהסטודנט מבין כי אין מנוס, ויהיה עליו להתמודד עם לקויות הלמידה שלו על מנת שיוכל להצליח בלימודיו ולהגיע להישגים גבוהים.

      כיום ניתן לבצע אבחון לקויות למידה לסטודנטים, למעשה, פעולה זו אפילו נוחה יותר למאבחנים כיוון שהסטודנטים יוכלו להסביר את הקשיים שלהם בצורה קוהרנטית וברורה הרבה יותר. חשוב לזכור כי האבחון הינו כלי משמעותי אשר יוכל לסייע לסטודנט למצוא את נקודות התורפה שלו ולאחר מכן לעבוד עליהן על מנת למצוא את הדרך היעילה ביותר להתגבר עליהן.

      בעוד שבעבר סטודנטים אשר לא הצליחו ללמוד בקצב של כולם, היו נאלצים לפרוש מן התואר ולמצוא מקצוע אחר, כיום ניתן לבצע אבחון ובמידת הצורך להתאים להם באופן אישי את הדרך לתקן את הליקויים ולשפר את מיומנויות הלמידה.

      מוצאים את הפתרון לקשיי הלמידה

      חשוב לזכור כי גם אם אתם מאובחנים בלקות למידה כלשהי, אין הדבר אומר כי העתיד האקדמאי שלכם נגמר רגע לפני שהוא התחיל. להפך, אתם כעת בעלי המידע המספק על מנת לנסות ולאתר את הדרך המתאימה לכם בין תחומי הלימוד השונים. מכון זרחין מצא כי ניתן יהיה לפתור את קשיי הלמידה מהשורש באופן מוחלט, ולהקנות למי שסובל מהם תפקודי למידה נורמטיביים בהתאם לגילו וכישוריו.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים