חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      איך דיסלקציה בכתיבה באה לידי ביטוי?

      מכון זרחין מעמיד לרשותכם את שירותי האבחון שלו על מנת לסייע ולגלות האם קיימת לילדכם לקות למידה שקשורה לכתיבה – דיסלקציה בכתיבה. לקויות למידה שונות אשר אינן מאובחנות או מטופלות עלולות להיגרר לחיים הבוגרים של הילד ולהשפיע רבות על אופן התפתחותו והישגיו. מתוך רצון להבטיח לילדכם את העתיד הטוב ביותר, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כבר היום.

      דיסלקציה בכתיבה הינה חלק מן הלקויות שנמצאות בקבוצת הלקויות של דיסלקציה, היא באה לידי ביטוי בקשיים בכתיבה בכלל וכתיבה נכונה בפרט. דיסלקציה מסוג זה יכולה להשפיע על ילדים, נוער ואף מבוגרים והיא באה לידי בהפיכת אותיות, קושי בלימוד הא"ב והמספרים ואף קושי בהעתקת מילים ומשפטים. חשוב לציין כי אנשים אשר סובלים מלקות למידה זו אינם סובלים מפיגור שכלי או נמצאים על הספקטרום האוטיסטי. גם אנשים אשר משקיעים בלימודיהם עשויים לסבול מלקות זו.

      בפן הרגשי אנו יכולים לראות כי השפעתה של דיסלקציה בכתיבה יכולה להיות רבה ומשמעותית. היא יכולה לגרום לילדים רבים לנסות ולהתחמק מכל המטלות אשר נוגעות לכתיבה, כך שלא יאלצו להתמודד עם הקושי שלהם. דבר זה עשוי להגביל אותם בצורה משמעותית בבחינת ההתפתחות שלהם ומבחינת ההישגים שלהם בבית הספר.

      יוצרים עתיד טוב יותר

      על מנת לא להיכנס למעגל השלילי אשר יגרם לביטחון עצמי נמוך וחוסר רצון לבצע משימות כתיבה, גם כשהן חיוניות, מומלץ לפנות אבחון לקויות למידה אשר יתבצע במכון אבחון מקצועי. לשם כך עומד לרשותכם מכון זרחין, אשר ישמח לסייע ולמצוא את האבחנה המדויקת ללקות ממנה אתם סובלים. כך שמיד לאחר מכן יהיה ניתן ליצור את תכנית הטיפול המותאמת לצרכים והיכולות של ילדכם. כך, בעזרת חיבור למטפל, הילד יוכל למצוא את הדרכים להתגבר על הקשיים ולרכוש את המיומנויות להן הוא זקוק על מנת להצליח להגיע להישגים אשר מגיעים לו.

      אנו מזמינים אתכם ליצוא יתנו קשר עוד היום ולגלות עוד על לקויות וקשיי הלמידה השונים, שיטות האבחון וכמובן, שיטת הטיפול הייחודית למכון זרחין.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים