חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      איך דיסקלקוליה משפיעה על חיי היום יום?

      אמנם רק 6%-10% מהאוכלוסייה סובלים מלקות למידה בשם דיסקלקוליה, אך זוהי עדיין לקות משמעותית. מדובר בלקות למידה אשר מביאה איתה קשיים בתחום המתמטיקה. הקושי יכול לבוא לידי ביטוי כבר בגילאים הנמוכים בעת רכישת המספרים, והוא ניתן יותר לזיהוי בגילאי בית הספר המוקדמים – בהם מתגלה קושי לרכוש את פעולות החשבון הבסיסיות ביותר. קושי זה יכול להוביל לפערים לימודיים גדולים מאוד, ולכן רצוי לאתרו ולטפל בו בגיל צעיר, במיוחד כיוון שמדובר בתחום שמהווה בסיס חשוב ביותר בלימודים. במכון זרחין תמצאו מענה ראוי ומקצועי עבור כל סוג של דיסלקציה ודיסקלקוליה בניהם.

      אילו קשיים מעלה דיסקלקוליה בקרב הסובלים ממנה?

      אמנם לדיסקלקוליה ישנה השפעה רבה על שנותיו של הילד והסטודנט, כיוון שהיא משפיעה באופן ישיר על הישגיו הלימודיים ועל יכולתו להגיע למלוא המימוש העצמי שלו. אך ההשפעה שלה אינה נגמרת כאן. לדיסקלקוליה ישנה השפעה רחבה גם על עתידו של הילד, וניתן לפגוש בה במקומות רבים גם במהלך החיים כבוגר:

      • דיסקלקוליה פוגעת בתפיסה החזותית, באפשרות לחשב חישובים פשוטים ולמעשה בהבנה הכללית של חוקים מתמטיים.
      • כל אדם הסובל מדיסקלקוליה יחווה קושי גדול בניהול חשבונות הבנק שלו, וכן בניהולו הכלכלי במהלך היומיום.
      • דיסקלקוליה תפגוש את האדם בפעולות הקטנות של היום שלו, כמו חישוב תשלום הקניות או העודף שהוא מקבל, תשלום חשבונות ועוד.

      פעמים רבות דיסקלקוליה תופיע יחד עם קשיים נוספים כגון תאום יד עין לקוי, הפרעת קשב, זיכרון חזותי נמוך או כל סוג של דיסלקציה אחרת ולפעמים היא תופיע לבדה. כך או כך חשוב לתת מענה ראוי ללקות זאת, על מנת למנוע פגיעה גם בחייו הבוגרים של הילד.

      אבחנה והתמודדות עם הבעיה 

      פעמים רבות דיסקלקוליה מעורבת עם חשש משמעותי ממקצוע המתמטיקה. על מנת שלא לערבב בין הדברים, חשוב לעשות אבחון אשר ייתן לנו תמונת מצב ברורה יותר. על מנת לאבחן דיסקלקוליה ישנו צורך באבחון דידקטי או פסיכודידקטי, בכדי לקבל תמונה שלמה יותר. רק לאחר קבלת תוצאות האבחון ניתן להתחיל בטיפול הנכון ביותר עבור הילד. במכון זרחין תמצאו צוות מקצועי בעל הכשרה רבה, אשר יעזור לכם ולילדיכם להפוך את החוויה לקלה יותר. אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך עד אשר נמצא את המענה הראוי עבורכם ועבורם.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים