חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      איך ילד לקוי למידה חווה את העולם?

      ילד או מבוגר לקוי למידה, עשוי לגלות כי החיים אינם פשוטים כפי ששאר האנשים חווים אותם. מכון זרחין נוסד, על מנת לסייע לכם ולילדכם, לאתר את הבעיה הספציפית אשר מקשה על תהליכי הלמידה, ולמצוא בעבורה את דרך הטיפול האולטימטיבית, שתוכל לפטור אותו מן הקשיים הללו.

      הסקרנות והרצון ללמוד ולהתפתח טבועים בכל אחד מאתנו ברמה העמוקה ביותר. זוהי הדרך שלנו להתמודד עם העולם, ללמוד לתקשר ולהגיע להישגים אקדמאיים שיוכלו לעזור לנו בעתיד. אך בשעה שהיכולת הזו נפגעת עקב לקות למידה כלשהי, התהליך עשוי להיות ארוך וקשה מהרגיל.

      בדיוק כמו שזה יכול להיות מתסכל להגיע למדינה אחרת, ולנסות לתקשר עם העולם סביב עם אוצר מילים מוגבל, הרי שכך גם ילדכם עשוי להרגיש. למרות כל המאמצים שלו, הוא עדיין לא מצליח להשתלט על החומר הלימודי ולהתקדם כמו שאר החברים. התסכול, מביא לכעס והכעס מוביל לדחייה  כלפי המערכת וזו עלולה להוביל לסבל בעצם הנוכחות בסביבה הלימודית. מתוך נקודת הנחה כי אנו רוצים למנוע מהילדים שלנו לחוש את הרגשות השליליים הללו, הרי שחייב להתבצע צעד כלשהו.

      הדבר הנכון שיהיה עליכם לעשות בשעה שאתם מזהים קושי ניכר, הוא לפנות אל מכון מקצועי אשר יוכל לבצע אבחון ללקויות הלמידה מהן עלול הילד לסבול. לאחר אבחון לקות למידה נוכל לקבל תמונת מצב מדויקת יותר, וכך להתאים את דרך הטיפול הנכונה שתסייע לילד.

      הגישה הלא קונבנציונלית

      על פי גישתו של מכון זרחין, השיטה היעילה ביותר להתמודדות עם ליקויי למידה בקרב ילדים, נוער ומבוגרים היא דווקא לא השיטה הקונבנציונלית, אלא זו שמבוססת על תפיסה מיוחדת שאומרת כי על מנת ליצור יכולת עיבוד מידע תקינה בקרב אלו המוגדרים כסובלים מלקויות למידה, צריך להתקיים שילוב ושיתוף פעולה בין כל החושים השונים.

      תהליך הטיפול עצמו כולל חיבור ישיר בין המטפל לבין התלמיד, ומבוסס על האינטואיציה של המטפל. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולגלות פרטים נוספים בנוגע לשיטת הטיפול המיוחדת הזו.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים