חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      איך ניתן לעזור כשמתגלה ליקוי למידה?

      ליקוי למידה הוא אחד הגורמים אשר עלולים להביא את ילדכם למצבים קיצוניים של תסכול וחוסר רצון להשתתף במסגרות הלימודיות השונות. בדיוק במצבים הללו תוכלו לפנות אל מכון זרחין. המכון מעניק מענה מקצועי למגוון רחב של לקויות וקשיי למידה. דרכי הטיפול והשיטות בהן המכון עוסק הוכיחו את יעילותן לאורך שנים רבות ולמעשה מציעות פתרון יעיל גם במקרים הקשים ביותר.

      ליקוי למידה, או לקויות למידה הינם מונחים אשר נועדו לתאר מצבים בהם מתגלים קשיים ברכישה של מיומנויות הלמידה הבסיסיות. בין אם מדובר על כתיבה וקריאה, חשבון ושימוש במיומנויות אלה. לעיתים אנו נוכל לראות כי לקשיים אלה מתלווים קשיים קוגניטיביים נוספים אשר גם הם עשויים להקשות על התמודדות של הילד או המבוגר במסגרות לימודיות שונות.

      בחברה בה אנו חיים, במידה ומתגלה ליקוי למידה, אנו עשויים לגלות כי הדבר למעשה מהווה מכשול משמעותי בחינוך ובלמידה של תחומים שונים. על מנת לסייע במצבים מסוג זה, תוכלו ללכת לאבחון אשר יעזור לאבחן בצורה מדויקת את לקות הלמידה. לאחר מכן תוכלו לפנות אל טיפולים אשר נועדו להקל על המצב. קיימים סוגי טיפולים שונים, ובמכון זרחין בולטת שיטת הטיפול השונה באופן משמעותי מהדרכים הקונבנציונליות.

      הייחודיות של הטיפול במכון זרחין

      הטיפול בלקויות למידה אשר מתבצע במסגרת המכון שלנו עוזר לפתור באופן מוחלט את לקויות הלמידה ולהעלים את השפעתן השלילית על חיינו. המטרה היא בסופו של דבר להקנות תפקודי למידה נורמטיביים לחלוטין, כך שהמטופלים יוכלו לשוב אל חיים שגרתיים כשהם בעלת היכולת המלאה להגשים את הפוטנציאל הגלום בהם ללא עיכובים.

      שיטת טיפול זו מסובבת על התפיסה כי צריך להתקיים שילוב ושיתוף פעולה בין החושים השונים באדם אשר סובל מלקויות למידה בדיוק כמי אצל אדם אשר לא סובל מהן. על מנת לגלות עוד על השיטה ולשמוע פרטים נוספים אודות דרכי הפתרון היעילות של מכון זרחין מכון לאבחון לקויות למידה, צרו קשר עוד היום.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים