חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      איפה כדאי לבצע אבחון דיסקלקוליה ואיך מטפלים?

      אבחון של לקות למידה הוא הצעד הראשון שלכם מתוך מסע ארוך. מטרת האבחון אינה רק קבלת התאמות והקלות במוסדות החינוך אלא טיפול וליווי מקצועי ואישי. מכון זרחין מציע תכנית טיפול שמצליחה להביא ילדים ומבוגרים עם לקויות למידה להישגים. שיטת מכון זרחין סייעה לילדים רבים לממש את הפוטנציאל שלהם, ללמוד איך ללמוד ולחזק את תחושת המסוגלות.

      מתי פנייה אל מכוני אבחון עולה על הפרק?

      אם ילדכם מתקשה בקריאה, כתיבה, הבנה מתמטית או כל תחום אחר, פנייה אל מכוני אבחון תסייע לכם לעזור לו למצות את הפוטנציאל שגלום בו. כיום כאשר תואר אקדמי ותעודת בגרות נדרשים כתנאי בסיס ברוב מקומות העבודה, על ההורים לעשות כל שביכולתם במטרה להעניק לילד את כל הכלים הדרושים להצלחה. הפנייה אל מכוני אבחון לקויות למידה מתבצעת לעתים ביוזמת ההורים ולעתים בהמלצת הצוות החינוכי של בית הספר. שיתוף פעולה מלא בין ההורים, צוות בית הספר והצוות במכון האבחון הכרחי. טיפול בלקויות למידה אפשרי, יעיל ואף נדרש.

      מה זה דיסקלקוליה?

      אבחון דיסקלקוליה עולה על הפרק כאשר מופיעים קשיים משמעותיים ועקביים בהבנה מתמטית. בגילאים צעירים הבעיה תתבטא בעיקר בקושי בהתמודדות עם חומר הלימוד בשיעורי חשבון ובהמשך מתמטיקה. בגילאים מבוגרים דיסקלקוליה גורמת לקושי ניכר בניהול חשבון בנק, תשלומים שוטפים, תכנון זמן, אומדן מרחקים, זכירת מספרי טלפון, עמידה בזמנים ושמירה על חפצים אישיים. התפתחות לא תקינה של יכולות מתמטיות צפויה לפגוע באופן ניכר בתפקוד היומיומי.

      אבחון דיסקלקוליה למטרת טיפול

      אם יש חשש לדיסקלקוליה או כל לקות למידה אחרת יש לפנות בהקדם אל מכון אבחון. מכון זרחין מתמחה באבחון מהיר ומדויק של לקויות למידה אצל ילדים ומבוגרים. אף פעם לא מאוחר מדי לעבור אבחון ולהתחיל לטפל בבעיה. אבחון דיסקלקוליה במכון זרחין מתבצע על ידי צוות מקצועי ומנוסה במטרה לאתר את הגורם לבעיה ולהציע טיפול נכון שמשיג תוצאות מהירות.

      זיהוי דיסקלקוליה אצל בני נוער

      ייתכנו מצבים בהם ילדים עם לקות למידה אינם מאובחנים בבית הספר היסודי ומגיעים אל חטיבת הביניים עם קושי ברור בהבנת מושגים מתמטיים בסיסיים וביצוע חישובים פשוטים. בני נוער שמציגים פער משמעותי בין היכולות המתמטיות שלהם לבין אלו של בני גילם כדאי להפנות לאבחון. דיסקלקוליה בגיל העשרה תתבטא בקושי ניכר במעקב והבנה של כל נתון מספרי החל מזמנים, תאריכים, תוצאות של תחרויות, גדלים, מרחקים ועד תרשימים וגרפים פשוטים. בני נוער שנעזרים בספירת אצבעות לביצוע חישובים פשוטים מעוררים חשד לדיסקלקוליה.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים