חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      דיסלקציה אצל ילדים

      לגבי דיסלקציה אצל ילדים, נציג שאלה: כיצד זה יתכן? הרי מדובר על ילד שיש לו ראייה טובה, ואם כך כיצד יכול להיווצר אצלו בלבול בין שתי צורות אחרות? לאבחון דיסלקציה לילדים במכון אבחון מקצועי חייגו לקבלת פרטים.

      מורכבות דיסלקציה אצל ילדים

      1. תשובתנו היא: הראייה היא תהליך עם מורכבות שמתחיל ברשתית העין ובתופעות של צבע, אור וצל שהיא נחשפת אליהן, ומסתיים בתהליך של קליטה, עיבוד, והסקה של מסקנות, במרכז עיבוד המידע בחשיבה. האם  המסקנות היוצאות מתהליך עיבוד המידע בחשיבה מוכרחות להיות תואמות בהכרח למה שהילד באמת ראה?
      2. התשובה היא חד משמעית: לא. כלומר, יש אפשרות שבדף מופיעה האות ס במלוא הדרה, עם כל המאפיינים הייחודיים שלה, אך הילד לא יזהה אותה כאות ס אלא כאות ם.
      3. ניתן לנסח זאת כך: בין רשתית העין לבין מרכז עיבוד המידע בחשיבה מנוח כבל data שמעביר נתונים. הנתונים מגיעים למרכז עיבוד המידע, וכעת מתפתח תהליך עצמאי שלא בהכרח מסתיים בקליטה נכונה של המסר שעבר מרשתית העין. אם הפלט שמפיק תהליך עיבוד המידע לא תואם למידע שהופיע מול רשתית העין, הווי אומר שיש כאן נתק בין הראיה לבין החשיבה, וזה אומר שאין פה ראייה אמתית שאפשר לסמוך עליה.
      4. המשמעות של זה היא פשוטה: אם אנו רוצים לפתור דיסלקציה אצל ילדים, אנו לא יכולים להסתמך על חוש הראייה שלו במצבו העכשווי, מאחר שהחוש המופלא הזה חייב להיות מחובר ומסונכרן עם עיבוד המידע והחשיבה של הילד, וכאן, בקריאה של הילד יש ביניהם נתק. הפוך מחיבור וסנכרון.
      5. מה נותר לך לעשות כדי לחבר בין הראייה לבין החשיבה? אתה יכול לפעול בשני דרכים. א. להמשיך ולהתמקד בחוש הראייה, ולחזק את החיבור בין הראייה לבין החשיבה. ב. להניח לכמה זמן את חוש הראייה בצד, ולאסוף חושים אחרים כדי ליצור מסקנות נכונות בחשיבה. כאשר החשיבה תגיע למסקנות הנכונות אליהן אנו חותרים, בדרך שעוקפת את הראיה, הדרך העוקפת הזו מייסדת גשר שמיוצר חיבור בין החשיבה לבין חוש הראייה וכעת יהיה סנכרון ביניהם.

      דיסלקציה אצל ילדים: לנקוט בפעולות הנכונות

      על מנת לחבר את הנתק בחשיבה של הילד יש לנקוט בפעולות הנכונות. פנו אלינו כדי לקבל את המענה הנכון המהיר והמדויק ביותר לקושי של דיסלקציה בקריאה אצל ילדים ולהגיע את הפתרון המיוחל בקרוב ממש.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים