חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      חשיבות הטיפול בדיסלקציה בקריאה

      דיסלקציה בקריאה הינה לקות למידה אשר קשורה למיומנויות הקריאה. ילדים רבים עשויים לסבול מקשיים רבים אשר נוצרים עקב הדיסלקציה. על מנת להיות בטוחים כי זו היא הסיבה בגינה הילד מתקשה בקריאה, נוכל לפנות אל מכון זרחין אשר יסייע באבחון מדויק של הילד והתאמת טיפול ייחודי אשר יעזור לו להתגבר על הקשיים הללו.

      דיסלקציה בקריאה יכולה לבוא לידי ביטוי בהפרעה לתהליכים קוגניטיביים הקשורים בכישורי השפה – הקריאה. חשוב לציין כי לקות למידה זו אינה מותנת בגיל, מגדר, מוצא, מנת משכל או לקות התפתחותית. על כן, אנשים רבים מכל שכבות הגיל עשויים לסבול ממצב זה ולחוות קשיים רבים בקריאה.

      • במסגרות הלימודיות אנו יודעים עד כמה הקריאה הינה חשובה. היא למעשה הבסיס של כל שאר נושאי הלימוד. בין אם מהספר, המחשב או מהלוח, הקריאה הינה חלק אינטגרטיבי מתהליך הלמידה בבתי הספר. תלמיד אשר מתקשה בקריאה יתקשה להשתלב במסגרת זו ולבטא את יכולות הלמידה שלו.
      • במידה ואין הדיסלקציה מטופלת באופן הנכון, הילד עשוי לגדול ולהימנע מהתמודדות עם כל תחום בלימודים ובחיים שלאחריו הקשור לקריאה. דבר אשר עשוי לפגוע בלימודיו ואפשרויות התעסוקה שלו בעתיד.
      • הטיפול הנכון יכול לתקן את יכולת העיבוד של המידע ועל ידי כך לפתור את בעיית הדיסלקציה מהשורש.

      פתרון בהתאמה אישית

      מכון זרחין מעניק מענה מקצועי למגוון רחב של לקויות וקשיי למידה, זאת לרבות  דיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה, קשיי קריאה, כתיבה, הבנת הנקרא, הבעה בכתב, הפרעות קשב וריכוז. כל קושי שלקות למידה עשויה להציג בפני ילדכם ניתן לפתרון במידה ויותאם עבורו הטיפול המתאים ביותר. מכון זרחין טיפל במעל ל – 1000 ילדים, בני נוער ומבוגרים אשר הציגו מגוון קשיי למידה בהצלחה. שיטת הטיפול של המכון מוכיחה את עצמה מידי יום ומראה כי באמצעות השימוש בגישה ובכלים הנכונים, יהיה ניתן לחבר את הנתק והשיבוש בחשיבה, להקנות ללומד יכולת עיבוד מידע תקינה, ועל ידי כך לפתור ולתקן לקויי למידה וקשיי למידה.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים