חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      דיסלקציה – מה הם הסימנים?

      מכון זרחין מציע לכם את המענה המדויק והמקצועי ביותר לאבחון וטיפול בלקויות וקשיי למידה שונים, לרבות דיסלקציה. במכון תוכלו למצוא צוות מאבחנים ומטפלים מקצועיים אשר יעשו את כל שביכולתם על מנת לפטור אתכם ואת הילד שלכם מלקויות הלמידה והקשיים אשר הם מעמיסים עליכם, בין אם בלימודים או בהיבטים האחרים של החיים.

      דיסלקציה היא אחת מלקויות הלמידה השכיחות ביותר. היא יכולה להופיע בכל אדם, מכל רקע, מוצא או מנת משכל. קיימים מספר סימנים אשר עשויים לרמוז לנו כי ייתכן ולנו או לילדנו יש דיסלקציה.

      • קושי ברכישת מיומנות הקריאה
      • ילדים מפגינים קושי בזיהוי אותיות, חיבור עיצורים, תנועות, ניקוד והצלילים שהם מפיקים
      • הקריאה נשארת ברמה בסיסית, איטית ועם הרבה שגיאות
      • קיימת נטייה להימנע מקריאה ועל כן גם הידע הכללי מועט יותר, אוצר מילים קטן יחסית והחשיפה לידע כתוב הינה מועטה.

      חשוב להבין כי לעיתים קשה להגדיר את גבולותיה של הדיסלקציה, זאת בדומה ללקויות למידה אחרות. כך שעל מנת לאשש או להפריך את החשש כי ילדכם סובל מלקות למידה כלשהי יעלה הצורך לפנות אל מכון אבחון מקצועי אשר יוכל להעניק לכם את התשובה אותה אתם מחפשים.

      חשוב לזכור כי גם בשעה שאתם או ילדכם יהיו מאובחנים כלוקים בדיסלקציה מאפיינים, ישנו פתרון ואין הדבר אומר כי אתם תאלצו להתמודד בקושי רב למשך כל חייכם עם המילה הכתובה.

      הטיפול שיכול להעלים את הקשיים

      מכון אבחון זרחין מציע לכם את הטיפול המיוחד ביותר בתחום, זה שיכול, לאחר סדרת מפגשים, להעלים את קשיי  העיבוד וקשיי הקריאה. השיטה המיוחדת למכון שלנו מוכיחה כי מיגור הקושי באופן מוחלט הינו אפשרי ובר השגה לכל אדם אשר מעוניין בכך. התוצאה הסופית תאפשר הן לילד והן למבוגר יציאה לחיים חדשים ותפקוד נורמטיבי בכל מסגרת לימודית שהיא. צרו קשר עוד היום עם המכון על מנת לגלות פרטים נוספים אודות שיטת הטיפול המצליחה שלנו.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים