חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מהי דיסגרפיה ואיך היא באה לידי ביטוי?

      מכון זרחין נותן מענה מדויק ויעיל למגוון לקויות וקשיי למידה. ביניהן נוכל לסייע באבחון וטיפול בדיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה ועוד. אנו מאמינים כי ניתן לקדם את יכולותיו של כל תלמיד כך שיוכל לרכוש בעצמו את מיומנויות הלמידה הדרושות לו על מנת שיוכל לתפקד באופן מיטבי בכל מסגרת לימודית שהיא. למעלה מ – 1000 ילדים, בני נוער ומבוגרים עברו טיפולים למגוון קשיי למידה במהלך שנות פעילות המכון, ובסיומו של הטיפול יצאו לדרך חדשה עם תפקודי למידה תקינים שכעת מאפשרים להם להגיע להישגים שמגיעים להם.

      יכולת הכתיבה נחוצה לכולנו, שהרי זו אחת הדרכים היעילות ביותר להביע את עצמנו, הרעיונות שלנו והידע שלנו. אך ישנם לא מעט אנשים אשר סובלים מלקות למידה אשר הופכת את המשימה הזו למאתגרת ולא פשוטה כלל. לקות למידה זו למעשה נקראת דיסגרפיה ואנו נוכל לראות אותה בילדים, בנוער ואף במבוגרים.

      את מאפיינה של הדיסגרפיה נוכל לראות במצבים הבאים:

      • כשכתב היד אינו קריא והאותיות מעוצבות בצורה שאינה קבועה.
      • קושי בשמירה על אחידות בין האותיות.
      • שגיאות כתיב רבות ואי דיוק בניקוד ובפיסוק.
      • איטיות בכתיבה על אף השקעת מאמצים רבים בה.
      • חוסר בהירות או ארגון בהבעה בכתב.

      חשוב להבין כי הקושי בכתיבה יכול להביא את הילד או המבוגר למצבים מתסכלים מאוד, כמו בסיטואציה בה אתם מנסים להביע את עצמכם אך שום דבר לא יוצא כמו שצריך. התסכול עשוי להוביל ליצירת אנטגוניזם כלפי כל המערכת הלימודית וכלפי כל המשימות המשלבות כתיבה.

      מה בנוגע לטיפול?

      חשוב לזכור כי אין תחליף ליכולת הכתיבה, היא מהווה כלי פיתוח לחשיבה ומאפשרת פיתוח נתיבי הבנה שלא היו יכולים להיווצר בדרך אחרת. על כן, מכון זרחין מציע ליווי וטיפול אישי אשר יסייע במציאת הפתרון האידאלי ללקות למידה זו. השיטה שלנו נשענת על אינטואיציה וחיבור בין המטפל למטופל, זאת תוך שימוש בחושים האחרים. שיטה זו נועדה לתקן ולסלק מכשולים שונים שהחשיבה של הילד או המבוגר מערימה עליו, בדרך לכתיבה נכונה וקריאה.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים