חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מה הוא ליקוי למידה?

      ליקוי למידה הגדרה: מתייחס למגוון סוגים של קשיים בתחום הקריאה, הכתיבה ועיבוד המספרים. עם זאת, כיום אין בושה בכך כלל וכלל. למעשה, בין אם אתם תלמידים בבית הספר היסודי או שמא הנכם סטודנטים במכללה – כיום עומדות בפניכם מגוון אפשרויות טיפול; סיוע מותאם אישית עבורכם כמו גם מצבכם הפיזי, הנפשי והחברתי. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מכון זרחין, בניהולו של מיכאל זרחין – מומחה בעל מוניטין מרשים בתחום האבחון והטיפול בתחום הדיסלקציה. מוזמנים ליצור קשר בהקדם – ולהתחיל לפעול לטובת העתיד שלכם!

      ליקוי למידה: נקודות מרכזיות וחשובות

      מדי יום ביומו אנו חושבים על דרכים חדשות לשפר את עצמנו ולקדם את עתידנו – כאשר לימודים הם דוגמא מצוינת לכך. החל מהשקעה בבית הספר התיכון ועד קבלה למכללה או לאוניברסיטה – מדובר במסלולים אקדמיים שיעניקו לנו קרקע יציבה ועשירה – ללא כל ספק. עם זאת, חלקנו נאבקים בקשיים שונים; מצבים המעכבים אותנו במידת מה מהחלומות שלנו. בין אם מדובר בקשיים בתחום הכתיבה או המתמטיקה, כאשר אנו מדברים על ליקוי למידה חשוב ביותר לפנות אל המומחים ולעבור אבחון.

      מתעניינים גם אתם באבחון לקות למידה עבורכם או ילדיכם? ראשית כל, חשוב לציין מספר נקודות עיקריות:

      • כאשר עולה הדיון על לקויות למידה, מרבית האנשים חושבים כי אך ורק ילדים בבית הספר היסודי או התיכון עוברים אבחונים – אך טעות בידיהם. בין אם טרם קיבלתם אבחון בילדותכם או שמא ברצונכם לקבל הקלות במסגרת המוסד להשכלה גבוהה בו אתם לומדים – יש ביכולתכם לעבור אבחון כמבוגרים.
      • בבואכם לחפש אחר הגורמים הרלוונטיים שיאבחנו ויטפלו בכם, מומלץ לקבל המלצות וחוות דעת המבוססת על ניסיון. רק כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אתם בידיים הנכונות.

      לסייע לאורך כל שלב ושלב

      בין אם מדובר בילדים או שמא מדובר בסטודנטים, ניתן להתמודד ביעילות עם ליקוי למידה. כדי לקחת את הצעד הראשון, מומלץ ליצור קשר עם מכון זרחין. החל מאבחון וטיפול בדיסלקציה, דיסקלקוליה ודיסגרפיה ועד סיוע בהפרעות קשב – צוות המומחים ישמח ללוות אתכם שלב אחר שלב.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים