חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מה הם המאפיינים של דיסקלקוליה?

      דיסקלקוליה הינה אחת מלקויות הלמידה אותן יכול לאבחן מכון זרחין. זאת בנוסף להצעת שיטת טיפול ייחודית אשר נועדה לפטור את הילד או המבוגר מן ההשלכות של לקות למידה זו. מכון זרחין מעניק מענה למגוון רחב של לקויות וקשיי למידה. זאת מתוך אמונה כי ניתן לפטור את הקשיים הללו בעזרת הטיפול הנכון. וכך למעשה לאפשר למטופל להמשיך את לימודיו בצורה מוצלחת בעוד הוא יהיה מסוגל להגיע להישגים מרשימים בהתאמה לרמת השקעתו.

      חשוב להבין כי דיסקלקוליה היא למעשה לקות למידה אשר מציגה קושי רב ביכולות החשבון והמתמטיקה. מעבר לפתירת תרגילים, לבעיה זו ישנם מאפיינים שיכולים להיות בעלי השלכות משמעותיות על יכולות הלמידה וחייו של הילד או המבוגר. נוכל לראות כי המאפיינים הבאים יופיעו בהתנהגותו של אדם בעל דיסקלקוליה:

      • קושי בהבנת מושגי יסוד בחשבון.
      • תפיסה כמותית לקויה וקושי בהשוואה כמותית.
      • קושי בספירה וזיהוי בכתיבה של ספרות.
      • בלבול בין הסימנים המתמטיים וקושי בזכירה של פעולות החשבון ולוח הכפל.
      • קושי בהבנה של מושגים גיאומטריים.
      • קושי לתרגם בעיה מתמטית מילולית לתרגיל.
      • בעיה באומדן מרחקים וכיוונים הנובעים מקושי בתפיסה מרחבית.
      • קושי בתפיסת זמנים.

      הקשיים הללו יכולים להביא ליצירתו של מעגל קסמים שלילי. עקב הקושי בחשבון, הילד ימנע מהתמודדות עם המשימות והפעילויות בתחום זה, כתוצאה מכך הוא גם לא יצליח להשתפר בחשבון וכך ימשיכו להתגבר הקשיים.

      תוכנית טיפולית מותאמת

      חשוב להבין כי ילד אשר סובל מדיסקלקוליה אינו יכול לעבד בצורה נכונה את המושגים הבסיסיים בחשבון ועל כן לא יהיה מסוגל להתמודד בצורה נוחה עם שלל האתגרים שהתחום הזה מציב בפניו. לאור הניסיון הרב של מכון זרחין בדיסקלקוליה, גילינו במהרה כי בעצם ניתן לתקן את יכולות העיבוד ולפתור את בעיית הדיסקלקוליה לחלוטין. את תכניות הטיפול אנו מתאימים בצורה אישית לצרכים וליכולות של הילד. לשם כך משתמשים בכלים שונים ומגוונים. בכדי לגלות עוד על תכנית הטיפול, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים