חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מה זה אומר דיסלקציה אצל אנשים מבוגרים?

      כשאנחנו חושבים על לקויות למידה אנחנו חושבים בעיקר על ילדים. אפשר גם להבין מדוע, כי ילדים נמצאים בשלבים שבהם הם לומדים בבית הספר אינספור מיומנויות ונושאים. עם זאת, חשוב להבין שיש הרבה מאוד אנשים מבוגרים שבתור ילדים לא אובחנו ולא טופלו. לכן קיימים גם הרבה מקרים של דיסלקציה אצל אנשים מבוגרים. משמעות הדברים היא שאם גם אתם מרגישים ויודעים שתמיד היה לכם קושי ומשהו שהשאיר אתכם מאחור, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. זכרו: אף פעם זה לא מאוחר מידי, ואתם בהחלט יכולים לתקן את החוויה שלכם בחיים. מה שכן, חשוב לבדוק לאיפה אתם פונים לצורך אבחון והתאמת תוכנית אישית שנכונה לכם. לכן, אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, כדאי שתפנו כמה שיותר מהר אל מכון זרחין, כי כאן אתם בידיים טובות.

      האם ניתן לסייע במקרים של דיסלקציה אצל אנשים מבוגרים?

      לא אחת קורה שאנשים מבוגרים יודעים שאומנם היה להם קושי כלשהו כל החיים, אך הם לא מבינים מה הטעם לטפל בקושי הזה עכשיו, כשהם כבר לא ילדים. עם זאת, חשוב להבין: גם במקרים של דיסלקציה אצל מבוגרים ניתן לסייע. לא רק שניתן לסייע ברמה הטכנית, אלא זה גם יכול להשפיע ברמה הרגשית. הדעה שלנו על עצמנו נובעת, בין היתר, מהיכולות שלנו ללמוד ומהשאלה האם אנחנו קולטים מהר או לא. אם כל החיים הייתה לכם דעה שלילית על היכולות שלכם, יכול להיות שתשנו זאת אם יתברר שבסך הכול יש לכם לקות שאפשר להתמודד איתה.

      לפתור לקויות למידה, זה אפשרי וזה מומלץ בחום

      לבסוף, עוד סיבה שבגללה כדאי להתמודד עם לקויות אצל מבוגרים, היא שאפשר להיפטר מזה. זה נכון שברוב המקומות שאליהם תפנו יגידו לכם שזה לא אפשרי, כי הגישה היא שניתן רק לסייע או לעזור. לעומת זאת, במקרה של מכון זרחין, הגישה היא אחרת לגמרי. כאן תפגשו אנשי מקצוע שיעזרו לכם לא רק להתמודד עם הדיסלקציה, אלא גם לפתור אותה. לכן, אם תוכלו להתקשר עוד היום למספר: 050-420-0291 וליהנות מחיים חדשים, ללא דיסלקציה, מה פתאום שתוותרו על כך?

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים