חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מה זו דיסלקציה בזמן קריאה?

      לכל אחד מאיתנו יש יכולות למידה רבות וקיימות היום לא מעט שיטות לימוד שונות. עם זאת, ולמרות כל המסכים בחיינו, יש מיומנות אחת שיהיה לנו מאוד קשה בלעדיה, והיא: קריאה. לכן ילד שיש לו דיסלקציה במהלך קריאה עלול לפתח בעיות נוספות כמו תחושה של חוסך שייכות, חוסר עמידה בקצב, ביטחון עצמי נמוך ועוד. בעזרת הקריאה אנחנו לא רק מעשירים את הידע שלנו ואת השפה. תוך כדי קריאה אנחנו צריכים גם לקבל החלטות, להסיק מסקנות ולבצע עוד אינספור פעולות אחרות שגורמות למוח שלנו להתאמץ ולהתפתח. לכן חשוב מאוד להתמודד עם בעיות כמו דיסלקציה בזמן קריאה. הבן שלכם סובל מזה? פנו עוד היום אל מכון זרחין ותוכלו לעשות לו בצורה הטובה ביותר.

      איך מגלים את זה?

      יש כמה סימנים שיכולים לעורר את החשד שאולי לילד יש דיסלקציה בקריאה. למשל, אם הוא לא מצליח לקרוא, אם הקצב שלו לא משתפר עם הזמן ואם הוא נמנע מכך. מטבע הדברים, חוסר ההצלחה בקריאה יוביל לתסכול גדול שיוביל לעוד שלל בעיות אחרות. לכן, אם גם אתם שמתם לב לסימנים האלה אצל הילד או שהמורים דיווחו לכם על כך, אל תתעלמו. הדבר האחרון שתרצו זה להתעלם מהבעיה ולא לעזור לילד. השלב הבא יהיה לעשות לו אבחון, ורצוי שזה יקרה כמה שיותר מהר.

      מכון זרחין – מקום שכדאי להכיר

      התברר שאכן הילד סובל מבעיה כמו דיסלקציה במהלך קריאה? אתם רוצים לעזור לו? לפני הכול, אתם חייבים להאמין שזה אפשרי. כלומר, אם אתם עדיין בגישה המיושנת שניתן יהיה רק לתת לילד כלים להקלה על המצב, דעו שזה לא מדויק. במכון זרחין תוכלו להכיר גישה אחרת לגמרי שטוענת שאת לקויות הלמידה באשר הן ניתן יהיה לפתור. לכן, אם בעזרת המומחים שמחכים לכם במכון זרחין תוכלו לשנות את חייו של הילד לטובה, למה שלא תפנו לשם עוד היום? ילדים ומבוגרים רבים כבר נעזרו במומחים של מכון זרחין ונהנים היום מאיכות חיים הרבה יותר גבוהה. רוצים פרטים נוספים על התהליך? חייגו למספר: 050-420-0291, ויפה שעה אחת קודם.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים