חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מכון אבחון וטיפול בליקויי למידה

      אבחון ליקויי למידה יתבצע אך ורק על ידי הגורמים המוסמכים לכך. כיום, תחום לקויות הלמידה הינו נחקר ביותר. כמו כן, הוא מעלה ממצאים רבים כמו גם תכניות פעולה המותאמות אישית למטופל. בין אם מדובר בדיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה או שמא מדובר בקשיים אחרים – כדי לקבל מענה מדויק, יש לפנות אך ורק אל המומחים: מכון זרחין. מכון זה, בניהולו של מיכאל זרחין, מעסיק צוות עובדים בעל ההכשרה, הניסיון, ההכלה והרגישות לעבודה עם לקוחות בגילאים שונים וקשיים מגוונים. כל זאת ועוד, תוך ליווי וייעוץ שלב אחר שלב – עד לתוצאות החיוביות.

      מכון אבחון וטיפול בליקויי למידה: לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים

      רבים מאתנו שואפים יום אחד, להקים משפחה. החל מחיפוש אחר פרטנר תומך ועד הבאת ילדים לעולם – מדובר בחלומות אותם ניתן ואף חשוב להגשים. אכן, כאשר השאיפה מתגשמת ואנו הופכים להורים טריים – מדובר במעמד מרגש ביותר. עם זאת, מה שרבים מאתנו לא יודעים, הוא הקושי עמו ילדינו יאלצו להתמודד בבואם להיכנס למערכת החינוך. החל מקשיים בעיבוד מספרי ופתרון בעיות מתמטיות, קריאה שוטפת כמו גם כתיבה וביטוי עצמי בהיר בכתב – היבטים אלו ועוד נושאים השלכות שונות על חייהם של התלמידים.

      כדי שנדע האם ילדינו סובלים מלקות למידה כזו או אחרת, מומלץ ביותר לפנות אל גורמים מקצועיים ולבקש מהם את הסיוע הבא: אבחון ליקויי למידה. בין אם מדובר במאבחנים דידקטיים או שמא מדובר באנשי מקצוע אחרים המתמחים באבחון לקויות למידה, שיתוף פעולה זה יוביל לכדי אסטרטגיית למידה ותרגול מקיפה.

      בהתאם, בבואכם לחפש אחר אנשי מקצוע אלו מומלץ לפנות אל צוות בית הספר ולקבל דרכם המלצה חיובית. כמו כן, רצוי לא פחות להתייעץ עם הסביבה הקרובה – ולקבל מהם חוות דעת. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי אתם אכן פונים אל הכתובת הנכונה.

      להעניק את הכלים החשובים

      ילדיכם חווים קשיים באיות או בהבעה כתובה? התלמידים בכיתה שלכם מתקשים לשלוט במשמעות המספר או בחישוב? כדי לסייע להם כנדרש ולהעניק להם כלים חשובים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מכון לאבחון לקויות למידה מכון  זרחין.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים