חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מציאת הפתרון המתאים עבור ילדכם

      הגילוי כי ילדך מתמודד עם לקות למידה או הפרעת קשב עשוי להיות לא קל, והקשיים הרבים עמם עשוי הילד להתמודד עשויים לא פעם להדאיג ואף להכאיב לנו. לעתים קרובות, הדרך עד לאבחון המדויק עשויה להיות ארוכה ומתסכלת ולא פעם, הורים עשויים לעבור בין מספר מכוני אבחון בדרך אל הפתרון המתאים עבור ילדיהם. אנו כאן כדי להוכיח לך שהטיפול בלקות הלמידה אינו חייב להיות מאבק, אלא אתגר מעצים ומרגש שיאפשר לילדך להתמודד עם כל מה שהחיים צופים לו.

      שיתוף הפעולה שלך עם מכוני אבחון עשוי להיות קריטי

      זהו הרגע לשנס מותניים ולגייס את כל תעצומות הנפש שלנו. ילדנו זקוק לנו במיטבנו וחשוב שנהיה שם עבורו. אלו כמה עקרונות שחשוב שניישם בליווי החשוב הזה:

      • ידע הוא כוח – חשוב שנאסוף כמה שיותר מידע על לקויות הלמידה השונות, אופני הביטוי שלהן ואפיקי הטיפול היעילים הזמינים עבורן. כך נוכל לקבל בחירות מושכלות בהמשך הדרך.
      • לנקוט בפעולות יזומות – חשוב שנערב את צוות בית הספר בתהליך ונקדם תהליכים במסגרת החינוכית שיאפשרו לילדך ללמוד בסביבה מאפשרת ומותאמת לצרכיו.
      • ליצור את התנאים האופטימליים ללמידה בריאה – שינה טובה, תזונה מאוזנת ואורח חיים פעיל יסייעו לשמור על בריאותו הפיזית, הרגשית והנפשית של ילדך ולנהל את המצב באופן מיטבי.

      לא פעם, עשויים הקשיים הכרוכים בלקויות למידה להשפיע באופן ניכר על ההערכה העצמית ומצב רוחו של ילדך. חשוב מאוד שנפקח עיניים ונשמור על ערוץ תקשורת פתוח. לעתים קרובות תרחף מבוכה רבה סביב התמודדותו של הילד והוא עשוי להסתיר מאיתנו את עומק הקושי- חשוב שאנו ניזום את השיחות הללו ונוודא שאנו שומרים על רווחתו, עד שנמצא מכוני אבחון מתאימים שיעניקו לנו מענה מתאים.

      מה היתרון של מכון זרחין לאבחון?

      ישנן שלל גישות טיפוליות כיום בתחום לקויות הלמידה והפרעות הקשב. עם זאת, כשזה מגיע להישגים בשטח, התוצאות שחווים מטופלי "מכון זרחין" מדברות בעד עצמן- אנו מאמינים כי לקויות למידה אינן מצב שיש להשלים עמו, אלא מכשול שניתן לצלוח אותו וליהנות מהזדמנות שווה לחלוטין בהישגים האקדמיים. אנו מאמינים כי לכל הלקויות שורש אחד – שיבושים בתהליכי עיבוד המידע והחשיבה. על ידי שלל אסטרטגיות ייחודיות, נסייע לך לתרגל תהליכים אלו ולשקמם.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים