חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      לאבחן דיסגרפיה בעידן המודרני

      רבים מאיתנו מגלים בשלב מסוים שלילדים יש בעיה או קושי כלשהו בבית הספר. הם לא מצליחים לכתוב ללא שגיאות כתיב גם אם הם כבר לומדים קרוא וכתוב לא מעט שנים. בשלב הזה בדרך כלל מתחילה להתעורר הדאגה: איך יכול להיות שהילד שלי מתקשה? האם זה משהו גנטי? ובעיקר, איך אני עוזר לו? אם גם אתם נמצאים היום במצב הזה ונדמה לכם שהילדים סובלים מקשיי לימוד או ריכוז כאלה ואחרים, ברור שעל אבחון של דיסגרפיה לא כדאי לכם לוותר. בהחלט יכול להיות שתוצאת האבחון תהיה שאכן יש בעיה, אך בדיוק כאן יתחיל גם הפתרון. מתלבטים לאיזה מכון לקחת את הילד והיכן הוא יוכל לקבל את הטוב ביותר שיש היום בתחום הזה? הכירו את מכון זרחין – המקום יעזרו לילד שלכם לטפל בבעיה וליהנות מכל הכישורים שיש לו.

      למה חשוב לעשות לאבחן דיסגרפיה?

      ראשית, כדאי לדעת שיש היום סוגים שונים של לקויות למידה. למשל: דיסגרפיה, דיסקלקוליה, דיסלקציה ועוד. שנית, חשוב מאוד לבצע אבחון דיסגרפיה כדי לשים את האצבע על הבעיה עצמה. הנחת העבודה שלנו היא שאם נדע מה בדיוק הבעיה, יהיה לנו הרבה יותר קל לעזור לאותו ילד שמתקשה. זו גם הסיבה שבגללה אבחונים כאלה כדאי לעשות בגיל כמה שיותר צעיר. ככל שהילד צעיר יותר, הרבה יותר קל לעזור לו.

      הייחודיות של מכון זרחין

      אם תעשו חיפוש, תגלו שהרבה מאוד מכונים מציעים לגם להגיע אליהם עם הילדים ולעשות להם אבחון של דיסגרפיה או שלל אבחונים אחרים. עם זאת, ברוב המקומות הגישה היא שניתן יהיה רק לעזור לילדים אך לא להעלים את הבעיה. לעומת זאת, במכון זרחין הדברים נראים אחרים. בניגוד לגישה המקובלת, כאן הטענה היא שניתן לפתור את קשיי הלמידה באופן מלא, מן השורש. בצורה כזאת ניתן להקנות לכל מי שסובל מבעיות כאלה תפקודי למידה נורמטיביים, והכול בהתאם ליכולות של כל תלמיד ותלמיד. המכון נותן מענה למגוון רחב של בעיות וקשיי למידה, החל מדיסגרפיה ועד קשיים בהבעה, כתיבה, קריאה וכדומה. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? צרו קשר במספר: 050-420-0291 ותוכלו להיות בטוחים שאתם נותנים לילדים שלכם את הטוב ביותר.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים