חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      איך תדעו אם לילד יש דיסלקציה בזמן כתיבה?

      ההבנה שהילד מתקשה היא לא פשוטה. אנחנו הרי רוצים את הטוב ביותר עבור כל אחד מהילדים שלנו. עם זאת, במרוצת השנים עוד ועוד אנשים הבינו שלקויות למידה הן חלק מחייהם של ילדים ואנשים רבים. אתם חושדים שאולי לילד שלכם יש דיסלקציה בזמן כתיבה? אם כך, טבעי שתשאלו את עצמכם: מה צריך לעשות ואיך אפשר להיות בטוחים בכך? הדרך הנכונה היא לעשות לו אבחון, ויפה שעה אחת קודם, כי בעזרת אבחון אפשר להבין מה המצב. מה שכן, כדאי גם לבדוק היכן אתם עושים את האבחון ובאיזו דרך אתם רוצים לעזור או לטפל במידה ואכן יש בעיה. אם אתם מחפשים מקום אמין, מקצועי וכזה שבו התוכנית תהיה מותאמת אישית לילד שלכם, מכון זרחין יתאים לכם.

      דיסלקציה בכתיבה והדרך להתמודד איתה

      אם אכן יעשו לילד שלכם אבחון ויתברר שיש לו דיסלקציה בכתיבה, תרצו בוודאי לעזור לו. חשוב להבין שיש גישות שונות בהקשר הזה. ראשית, חשוב מאוד לעשות את האבחון כמה שיותר מהר, כי ככל שהבעיה מאובחנת בגיל צעיר, היכולת לעזור גדולה יותר. שנית, מאוד מומלץ לבדוק איזה גישות שונות קיימות, וזאת כדי לבחור את הגישה הנכונה עבורכם. לא בטוח שרק לתת לילד כלים שיוכלו להקל עליו זו הבחירה הנכונה. יש היום אפשרות לעשות את הדברים גם בצורה אחרת, כמו למשל: להיפטר מהבעיה לגמרי.

      מכון זרחין – מכון עם גישה ייחודית שכדאי להכיר

      בין אם מדובר על לקות בכתיבה ובין אם מדובר על לקויות אחרות, אין ספק שמכון זרחין הוא המקום שאליו כדאי לפנות. הסיבה לכך היא לא רק המקצועיות של אנשי המכון, אלא גם הגישה. הגישה כאן היא שאפשר לפתור את לקויות הלמידה. זה נכון בין אם מדובר על טעויות בכתיבה ובין אם מדובר על כל דיסלקציה, דיסגרפיה או לקות אחרת. לכן, אם בעזרת אנשי המקצוע הכי טובים שיש תוכלו לעזור לבן שלכם להיפטר מהבעיה, מובן שלא תרצו לוותר על כך. למעלה מאלף ילדים ומבוגרים כבר טופלו במכון זרחין ונהנים היום מחיים ללא לקות למידה, אז למה אתם מחכים?

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים