חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      למה כדאי לגלות ערנות במקרים של ליקוי בזמן למידה?

      כל הנושא של לקויות למידה אומנם היה קיים מאז ומעולם, אך לא תמיד הייתה לכך התייחסות. היום לא רק שיש יותר אנשים עם לקויות למידה, אלא גם ההתייחסות לכך הלכה וגדלה. יש היום הרבה מאוד סוגים של אבחונים בתחום הזה ושלל שיטות שבעזרתן ניתן יהיה לסייע למי שבאמת יש לו ליקוי. לכן, אם גם אתם הורים לילד שלאחרונה מתעורר החשש שאולי יש לו לקות למידה, אל תתעלמו. הילד זקוק לעזרתכם, ורק אם אתם תיקחו אותו לאבחון ותדאגו לו, תוכלו לשפר את איכות החיים שלו בעתיד. מתלבטים לאן כדאי לכם לפנות לצורך אבחון כזה? הכירו את מכון זרחין, כי כאן תוכלו לעשות לילד לא רק אבחון, אלא גם לדאוג שהוא יקבל עזרה.

      אבחון ליקוי בגיל מוקדם

      חלק ממה שנדרש מאיתנו, ההורים, זה להיות ערניים כלפי הילדים שלנו, השינויים שהם עוברים והקשיים שלהם. לכן, אם קיבלתם לאחרונה מסרים מהגננת או מהמורה שהילד אולי סובל מקושי, חשוב שתגיבו, וכדאי שתעשו זאת כמה שיותר מהר. אנשים לא תמיד מבינים זאת, אך בפועל, אבחון ליקוי למידה בגיל צעיר יכול לעשות את ההבדל. רצוי מאוד לאבחן ילדים כבר בגיל צעיר לא רק כדי לעזור להם להתמודד עם הלקות, אלא גם כדי למנוע מהם תחושות לא נעימות במסגרת הלימודית בה הם נמצאים. במקום לצבור חוויות לא נעימות של חוסר הצלחה שעלולות להוביל לחוסר ביטחון, אפשר גם אחרת. אפשר לסייע לילדים על ידי כך שהם יעברו אבחון בגיל מוקדם, אז למה אתם מחכים?

      ניתן להיפטר מליקויי למידה

      הגישה המקובלת יותר בתחום של ליקויי הלמידה השונים, היא שמדובר על משהו שילווה את הילד לתמיד. כלומר, אפשר לעזור במקרים של ליקוי אך אי אפשר להעלים את הבעיה. גישה פחות מקובלת, אך כזו שמוכיחה את עצמה מאוד, היא הגישה של מכון זרחין. כאן מאמינים שניתן לפתור את הבעיה ואפילו להיפטר ממנה. לכן, אם גם אתם רוצים לתת לילדים שלכם את הסיכוי לחיות בצורה טובה ואיכותיות יותר, אל תוותרו. צרו קשר עוד היום המומחים שמחכים לכם, ולילדים שלכם, במכון זרחין ותראו שלא תצטערו על כך בחלוף השנים.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים