חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      לקויות למידה והטיפול בהן

      לקות למידה הינה קושי הנגרם על בסיס נוירולוגי. הלקות לרוב תשפיע על רכישה של מיומנויות למידה בסיסיות כמו קריאה, כתיבה ועוד. כיום ניתן לומר כי כ10% מהאוכלוסייה סובלים מלקויות למידה ברמות שונות אשר מקשות עליהם עד מאוד להשתלב במסגרת החינוך באופן רגיל. לקויות הלמידה לרוב יתגלו כבר בשלב בית הספר היסודי ולעיתים אף קודם לכך בגיל הגן. אי טיפול בבעיה יגרום לתלמיד לצבור פערים לימודיים גדולים אשר לרוב ילוו בתסכול עמוק.

      איך לבחור נכונה מבין מגוון מכוני אבחון?

      הדבר הראשון אותו יש לעשות כאשר יש חשד ולו הקטן ביותר כי הילד שלכם אכן לקוי למידה הוא אבחון. חשוב שהאבחון יהיה מקצועי ומדויק על מנת להצליח להבין נכונה את מצבו של הילד וכמובן להתאים לו את הטיפול המדויק. כיום ישנם מספר לא מבוטל של מכוני אבחון המציעים את שירותיהם מה שהופך את בחירת המכון לבחירה קשה ומבלבלת. על מנת להצליח בכל זאת לבחור נכונה שימו לב לטיפים הבאים:

      • ניסיון וותק- כאשר אתם מחפשים אחר מכון אבחון שימו לב לשנות הותק שלו וכן לניסיון המעשי בתחום. מכון עם ניסיון רב הינו מכון אשר שמו הולך לפניו וכי הוא ערך מספר לא מבוטל של אבחונים מה שמעיד על היכרות עמוקה עם התחום.
      • המשך טיפול- ישנם מכוני אבחון אשר מציעים את שירותיהם רק בשלבי האבחון בלבד. על מנת להימנע מסחבת ארוכה וכיתות רגליים מתמשך בחיפוש אחר הטיפול הנכון מומלץ לחפש מכון אשר גם יספק את שירותי האבחון וגם יספק את דרכי הטיפול המתאימות בו במקום.
      • יחסי אנוש- כל נשא האבחון הוא נושא רגיש מאוד. בחירת מכון אבחון צריכה לבדוק תחילה גם את בעלי המקצוע העובדים במקום באם הם רגישים, אמפתיים, מכילים ובעלי יחסי אנוש טובים.

      הטיפול בילד לקוי למידה

      בעבר לקויות למידה היו תחום פחות נפוץ כמו בימינו אנו. כיום מספר התלמידים הנחשבים לקויי למידה הולך ועולה וזאת הן בעקבות המודעות שגדלה לנושא והן בזכות אבחונים מדויקים ונכונים. בנוסף, גם שיטות הטיפול הפכו נכונות ואיכותיות יותר מה שמאפשר לילדים החווים קשיים מכל סוג שהוא לשקם את תחושת הביטחון והערך העצמי ולחוות אף הם חוויות הצלחה מסוגים שונים. לכן, הדבר החשוב ביותר בתחילתו של כל תהליך מסוג זה הוא לבחור את המכון הטוב ביותר עבור הילד שלכם. מכון זרחין בעל ניסיון של שנים רבות בתחום והיכרות עמוקה עם עולם לקויות הלמידה מה שמקנה להם את האפשרות להצליח עם כל ילד וילד באשר הוא.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים