חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מה זו דיסלקציה פונולוגית ומה צריך לדעת עליה?

      יש בימינו לא מעט לקויות למידה מוכרות, ואחת מהן היא דיסלקציה פונולוגית. מדובר כאן על דיסלקציה שלמעשה קשורה ליכולת של עיבוד המידע הקולי. ניתן לראות שיש לדיסלקציה הזאת לא מעט מאפיינים וסימנים. למשל: קשיים שונים בקריאה, קשיים בכתיבה ועוד. ילד שיש לו דיסלקציה פונולוגית עלול לסבול מכל מה שקשור לפענוח הקול האנושי. כמו הרבה מאוד סוגים אחרים של דיסלקציה ולקויות למידה, מדובר כמעט תמיד על לקות מולדת. לכן, אם גם אתם מקבלים רמזים מהסביבה של הילד שאכן יש בעיה, צריך לעשות משהו בנידון. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לפנות אל מכון זרחין, והאמת היא, שכדאי גם לעשות זאת כמה שיותר מהר.

      האם אפשר לעזור לילד שיש לו דיסלקציה פונולוגית?

      התשובה היא בפירוש כן. דיסלקציה פונולוגית, כמו כל דיסלקציה אחרת, זה משהו שצריך להיות, לפני הכול, מאובחן. אחרי שנאבחן את הבעיה, ניתן יהיה לבחור את הדרך שבה הילד יקבל עזרה. בהקשר הזה חשוב להבין שיש גישות שונות, וחלק מהתפקיד של ההורים, זה לבחור עבור הילד את הגישה הנכונה. לכן, אם גם אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להחליט כיצד לעזור לילד, בהחלט שווה ללמוד דבר או שניים על התחום.

      הכירו את הגישה של מכון זרחין: ניתן להיפטר מלקויות למידה

      אין ספק שההתמודדות עם דיסלקציה פונולוגית, עבור ההורים ועבור הילד, יכולה להיות לא קלה. לא פשוט להבין שלילד יש בעיה ולא קל להשלים עם המצב הזה. עם זאת, חשוב גם להבין שבהחלט יש מה לעשות בנידון. במקום לבחור בגישה שבה הילד שלכם יקבל כלים שיעזרו לו להתמודד עם הבעיה, למה לא להעדיף גישה אחרת? הגישה של מכון זרחין היא שאפשר לפתור את לקויות הלמידה, כולל דיסלקציה פונולוגית. צריך לאבחן את המצב, להתייחס לילד באופן אישי ולהתאים לו תוכנית שתהיה נכונה לו. עם ההתמדה ועם הטיפול הנכון, הילד יוכל להיפטר מלקות הלמידה שלו באופן מלא, אז מה פתאום שתוותרו על כך? לפרטים נוספים ולהתחלת התהליך כמה שיותר מהר חייגו עוד היום למספר: 050-420-0291.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים