חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      ספר – השליחות שמעבר למילים

      מכתב המלצה מאת הרב עדין שטיינזלץ ז"ל מפרש התלמוד – על הספר בתרגום לאנגלית

      "השליחות שמעבר למילים", הינו סיפור חייו המרתק של מיכאל זרחין, שהתמודד בצעירותו עם דיסלקציה קשה, והפך למטפל מומחה שמוצא פתרונות ללקויי למידה מכל הסוגים. הספר מתאר את הדרך רצופת המהמורות שעברה עליו כנער תל אביבי אינטליגנט ופופולרי בחברה, שעושה הכל כדי להסתיר מחבריו את העובדה המביכה שהוא אינו יודע לקרוא. ההתמודדות המייסרת והארוכה שלו  עם הדיסלקציה, כפי שהיא נפרשת בין דפי הספר, היא  הבסיס להבנה וההזדהות שהוא מפגין כיום כלפי מטופליו הרבים.

      הקורא בספר יפגוש גם מסר של תקווה, בתיאור הדרך המיוחדת שמצא מיכאל כדי להשתחרר מהקושי שלו ולנצח את הדיסלקציה. את הפתרון שסייע לו ללמוד לקרוא ולכתוב, הפך מיכאל לשיטה סדורה ומלאת עוצמה, שמאפשרת לו להושיט יד ולסייע לפונים אליו להתגבר על הלקויות הקשות ביותר. במשך קרוב לשני עשורים, הוא מקבל מידי יום ילדים, בני נוער ומבוגרים ופותח להם דלת להזדמנויות חדשות. בנחישות וברגישות, הוא סולל לכל מטופל את הדרך שלו להצלחה.

      שיטת זרחין נותנת מענה לקשיים בקריאה, כתיבה, וחשבון, דיסלקציה, דיסגרפיה, דיסקלקוליה, וכן הפרעות קשב וריכוז. בנוסף היא כוללת פתרון גם לקשיים בהבנת הנקרא ובהבעה בכתב. השילוב המרתק בין סיפורו האישי של מיכאל לבין תיאור התפתחותה וייחודיותה של השיטה, הופך את הספר יעד לחובבי   קריאה, לצד הורים ואנשי מקצוע שימצאו בו גישה חדשנית ויעילה לפתרון קשיים.

      פרסומים וביקורות אודות הספר

      כתבה באתר ynet

      ראיון רדיו עם מיכאל זרחין

      פורטל רחובות שלי / סקירת ספרות

      סיגי קדוש / סקירות ספרות

      בלוג החיים הטובים / סקירת ספרות

      נוריתה / סקירת ספרות

      מועדון התרבות של חגית / סקירת ספרות

      ירחון חיים אחרים / סקירת ספרות

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים