חפשו כל דבר:

מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

    לפרטים ולקביעת תור

    השאירו את הפרטים הבאים

      מתי נזדקק לאבחון לקות למידה?

      אבחון לקות למידה היא צעד חשוב שיהיה עליכם לבצע למען מציאת הדרך הטובה ביותר לסייע לילדכם להשתלב בכל מסגרת לימודית, בין אם מדובר על בית הספר או אפילו האוניברסיטה. מכון זרחין מבצע אבחונים לטווח גילאים רחב ומוצא בצורה מדויקת את לקויות הלמידה מהן ילדכם עלול לסבול. מעבר לאבחון, ילדים, נוער ומבוגרים גם יחד יכולים לקבל תכנית טיפול וליווי אישי ומקצועי אשר יוביל אותם אל עבר ההישגים אליהם הם שואפים להגיע.

      לא תמיד אנחנו יכולים לדעת כי הילד שלנו יהיה זקוק לאבחון, אך האמת היא שילדים רבים לא עוברים אבחון לקות למידה, וכתוצאה מכך עלולים לחוות קשיים רבים במהלך הלימודים שלהם בבית הספר או בכל מסגרת לימודית אחרת. להלן מספר סימנים שכדאי להתייחס אליהם, כיוון שהם עלולים לרמוז לנו כי מומלץ לילד לעבור אבחון שנועד לאתר לקויות למידה שונות.

      • קריאה וכתיבה – הקושי יכול להתחיל עוד בשלבים הראשונים של רכישת השפה הכתובה. הילד עלול לגלות קושי ברכישת אבני היסוד, הימנעות מקריאה וכתיבה, הפגנת קושי בקריאה וטעויות כתיב יוצאות דופן ברמה ובהיקף שלהן.
      • חשבון – במידה וילדכם מפגין שגיאות רבות בחישובים, לרבות חיבור, חיסור, כפל וחילוק, קושי בהבנה של בעיות מילוליות ובתכנון ובקרה של התוצרים, ייתכן והוא יהיה זקוק לאבחון.
      • תחום חזותי – כתב יד לא קריא, אחיזה מסורבלת בעיפרון או העט והבעת הסתייגות מכל משימה הדורשת מיומנות בכתיבה.

      אל תסתפקו באבחון בלבד

      חשוב לזכור כי האבחון לבדו אינו מציע לכם את הטיפול אשר ישפר את יכולות הלמידה של ילדכם. על מנת למצוא את הטכניקה שתוכל לסייע לו, תוכלו לפנות אל מכון זרחין. כאן נוכל לבצע את האבחונים הנדרשים על מנת לגלות באופן מדויק מאילו לקויות למידה ילדכם סובל. כך נוכל להתאים את שיטת הטיפול המתאימה ביותר בעבור במקרה הנוכחי. צרו איתנו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על האבחונים השונים וטכניקות הטיפול המיוחדות אשר אנו מציעים.

      מבולבלים? בואו לקבל עצה של מומחה:

        קידום אתרים קידום אתרים